Perigueux - Saint-Astier 27 km

7 juni 2015 - Saint-Astier, Frankrijk

Met zijn 3en op stap naar Saint-Astier komen wij in een plaats een houten pelgrimskist tegen. Hierin zat een bakje gevuld met studentenhaver en een schrift voor 'n boodschap. Wij hebben gesmuld en hiervoor bedankt. Naderhand krijgt Loek contact met Louise en gaat er vandoor. Wij komen hem nog 2 x tegen (achter ons) Loek loopt 2 x verkeerd, hij is met recht de weg kwijt. Wij nemen een short cut en zijn 3 min. eerder bij de bar in Anesse dan Loek. Wij drinken wat en gaan met zijn 4en op pad. We lopen langs een rivier en kanaal over een moderne fietsbrug. Wij denken nogmaals iets af te snijden, dit loopt verkeerd af en we lopen extra kilometers. H & P lopen naar het kasteel waar wij vanavond slapen. Henk valt, maar heeft een klein schaafwondje op zijn knie. Het Chateau Puy Ferrat is mooi, erg mooi. We komen Therese tegen, dus we slapen met z'n 4en in een  kasteel. Om 19.00 worden wij opgehaald door Louise en gaan wij met 4 personen naar de pizzeria. Het eten met de wijn smaakt prima. We lopen de 2 km samen terug met prachtige wolken, het dondert verderop. Op het terras nog een groepsfoto gemaakt door de kasteelheer.

1. Greetje:
    10 juni 2015
    wat een prachtige oude huizen en huisraad neem die kachel maar mee groetjes gr
  2. Francis:
    10 juni 2015
    Gaat weer lekker jongens, wel oppassen hoor! Schaafwonden: kusje erop!
  3. Annemarie Kruidenberg:
    Hey mannen,
    PRACHTIG dat kasteel, je waan je toch in de middeleeuwen zo !
    Denk erom hoor Henk wel op de been blijven hè.
    Succes en blijf genieten.
    xxx Annemarie
  4. Tanja:
    10 juni 2015
    Ik zie dat het al weer 3 dagen geleden is, maar wat een prachtige plek !
  5. Renate:
    11 juni 2015
    ja, daar willen de meeste wel overnachten, vooral de eetkamer is prachtig!